Pages

Saturday, May 22, 2010

see ya!

post kali ni lebih ditujukan pada2 junior2 aku kat utm y asggup mengfollowerkan aku. memandang result pun dh kuar, aku lepas suma subjek. dlu ja ad sangkut satu, tp dh repair. mujur ramai skali y kantoi, dpt wat seksyen baru. hehe. exam ni pun cuak gak st subjek, mujur dpt lepas. y lepas tu lepas. y kemudian perlu diteruskan. btw, aku nak ucap goodbye. nanti kt kl x jumpa dah. tp kat internet hari2 la ad muka ampa. cm x besa lak. nasihat aku, ampa jgn jadikan aku sbg contoh lak. aku pun melingkup gak. takut plak ad y memuja aku krg.. maklum la, hat mana ada silap kat u dlu, kalo ampa tegur aku xperasan. sori. takpa. friendship kat tenet perlu diteruskan...
GO! (*lagu tema post kali ni Runner Runner - So Obvious)

8 comments:

Khairiah Nazirah said...

Sapa lah yang nak memuja gay cam kau ni. lalala~

yasir ismail said...

adus. pedih ko buh aku chik.. awas. haha

Syukri Hakimi said...

haha,,,aku ingtkn yasir gay kat fb je,,,tp kat blog pon same...huhuhu~

yasir ismail said...

haha.. aish mamat ni. kita jgn jd hipokrit. cikaro cmna mat? sihat?

Sesopie said...

Waa//rindu yase nnti!Hahaha

sarah said...

yase jgn merindui aku sudah la.aahahaha

yasir ismail said...

sophie - wah! terima kasih. terasa diri dihargai.. nanti mak pak aku dh pindah ipoh, aku blanja vanggey jom

sarah - cubalah ko contohi sopi tu. cmtula gaya seorang junior y baik

sarah said...

yelar.. ahhaa