Pages

Monday, May 24, 2010

kisah malam td..

7.15pm - td aku g pasar malam.. macam2 bnda dijual. baik dr makanan hinggalah ke pakaian dalam. eew. bnda tu diorang leh jual kat pasar mala. ade ke org nak bli? haish. aku bkn nak crita pasal tu. td time aku g pasar malam, ade sorg awek snyum kat aku. aku almost terlanggar. dia stop n then gave me a lovely smile.. ya Allah, cantiknya dia.. aku terkesima. kalo dak leh gak nk mintak nombo, tp terkejut nya pasal sampai x tergerak. aku pun tnpa membuang masa trus melemparkan senyuman plg manis penah aku ada.. waduh.

9.00pm - aku lepak ngan membe lama aku. kami betiga. punyala lama x lepak skali. last skali time dajah 6 kot xsalah. bygkan 8 taun kami terpisah.. dh lepak skali macam2 cerita la kluaq. jenuh tahan gelak. seko2 wak kluaq crita gila.. haru sgguh.

10.35pm - aku tgok crita nenek perkasa. ble tahan gak la..

2.20am - aku g toilet. tunaikan kwajipan

2.53am - aku taip post bodo ni.. heh2

*aku lupa buh time aku solat. eleh, itu pun nak crita ke? cm riak je bunyi

5 comments:

Nazrul Montolivo said...

hg g toilet pakceng ke weyh? haha

Sesopie said...

Nape laa kaw terkesima lama sgt..dia dah bg senyuman menawan g r mnx nombor!!

yasir ismail said...

nazrul - pakceng bnda pa wei?

sophie - taksub la sophie. jrg ad org snyum

sarah said...

7.15 - ko igt senang ke awek cun nak senyum2?untung ko yase..mintak no tepon uma len kali.
9.00 - sambil melepak sambil mengumpat.macam biasa...
10.35 - nenek perkasa?perkasa yang macam mana tu?
2.20 - macam biasa.
2.53 - post bodo rasanya mcmni ke?ahaha...post bosan,sebab tengah bosan tu pasal nak blogging.

yasir ismail said...

bijak ko memahami aku sara.. bagus2