Pages

Saturday, May 22, 2010

bapak aku ngan AF? wtf

td makan malam pak aku duk kalut sgt nak balik lekaih. ingat dia nak tgok bola kt tv la Selangor lawan KL plus baik pnya game. takpun mungkin dia nk tgok tennis. aku masuk bilik wat cm besa jela.. tau2 kluar ja tgok2 baik pnya duk layan Af. hampeh sgguh. nasib bek xngundi skali.. dlu waktu Af season1 dia bkan men marah lagi kak ngan abg aku duk berebut remote astro. kesan ketika itu, remote astro jahanam dibaling @ tuju ke lantai. waktu tu dungu lagi, xreti nak tekan2 kat dekoder. suma sgp jala.. la, alih2 dia lak duk layan. hmm.. lantak la, asaikan dia bayaq astro sudah. n Af pun time world cup nanti xdak dah. selamat2...

*pesanan = jgn duk tgok Af sgt

4 comments:

Sesopie said...

Hahahha..Pakcik2 pun minat Af..Aiyoo..Geli aku

sarah said...

bpk ko okay lg,
bpk ak xprnh suke lgu melayu,indon ke sebelum ni,ntah bgaimne aritu blik uma ble nyanyi lgu wali band. sakit jantung jgk ak dgr.

yasir ismail said...

sopi - haha.. taktau la apa nk jd ngan pak aku ni

sarah - wah! stylo la bapak ko.. "ibuk2, bapak2 siapa y punya anak.."

~~miss flora~~ said...

hahahaha..klaka2...