Pages

Tuesday, May 25, 2010

Halimah Jongang The Series

td ak tgok crita halimah jongang the series. best gak. btw, aku bkn nak crita pasai y tu. aku tgok crita dia sebab drama dia. watak jahat dia a.k.a watak antogonis tu jahat. si Ali lakonan piere andre, mula2 bekenan kat si esah tu sebab lawa. pastu tetiba xnak plak. dlm crita y 2jam pun cmtu gak. dlm the series, kira mak dara ngan si esah ni depa plak y nak sgt kat si Ali ni.. dlu bkn men ngutuk lagi. pastu depa sanggup wat macam2 sampai jumpa bomoh la.. tu y cuak tu. bahaya tul perempuan zaman sekarang, dh laki xnak nak wat bomoh lak kasi ubat guna2.. haish.
mulai dr harini x nak ngorat2 dah la.. nak duk sgp ja. jd gay pun salah satu langkah y terbaik gak.. pikir2

*jgn duk ngurat bnyak sgt, krg x larat nak layan kt ym. sana buzz, sini buzz.. last2 jd buzz lightyear lak

6 comments:

sarah said...

yase bajet hot jek.
btw ak ada sedara punya sedara kena buatan org sampai mati.
die xsuka laki tu,tp laki tu suka dia.almaklumla orangnya lawa
tapi last2 laki tu buat2 die
sampai mati,sia2 jek.

yasir ismail said...

bahaya tul dgn penggemar ilmu hitam ni.. aku rela kalo org dh x suka kat aku. time tu pasang lagu y best cth 98degrees - invisible man & was it something i didn't say mmg best. layan je

Khairiah Nazirah said...

Halimah Jongang ni lage besh dr Fatimah Juling. huh!. (tiba-tiba.)

yasir ismail said...

tp heroi Fatimah Juling lg lawa.. aku suka Julia Ziegler tu

~~miss flora~~ said...

hahaha...dosa besar ang ney...jgn duk pkir nk jd gay la..

yasir ismail said...

miss sweaty - aha.. aku masih keliru lagi. siapakah anda? cmne tau salah satu cita2 aku ni.. hehe