Pages

Wednesday, May 12, 2010

old v present

aku selalu duk ushar, tiap kali petang aku lepak luaq la.. bdk2 zmn sekarang la dh x mcm dlu. dlu aku ingat lagi, time aku kcik2.. men polisentri, tuju kasut, baling batu, acilot nyorok suma la.. tgok bdk skarang. kcik lagi hendset lagi mahai. dh men psp, online game suma.. mana habih hilang alat2 permainan hat dlu.. payah sgguh kalo dh maju. rugi bdk2 zmn skarang x dapat rasa men cm dlu suma.. dlu kalo dapat basikal tu kira cm dh dapat keta sebijik. seronok. skarang basikal tadak dah, habih bdk2 pun dh bwk moto, siap moto sendiri lak tu.. aku ni dh lama ad lesen moto+keta, haram satu kenderaan pun tadak. y ada penderaan je la.. huhu.. seronok balik bla teringat hat dlu2.. membe aku men gasing sampai nek atas pala la.. darah2.. pastu x pasal2 kami kena marah.. kesimpulan, bdk2 zaman sekarang dh bnyak jauh berbeza

7 comments:

Sesopie said...

Aku suka men penggal kasut lu! seronok seyh

Nazrul Montolivo said...

main pkul bapa datok harimau :)

sarah said...

main guli lg syok..plng ganas men kete tamia la lwan abg2..ahaha
nasib ko yase kne dera.nk ak laporkan kt news @ tv3 x

yasir ismail said...

sofi - mmg ar seronok. kalo kena baling kat pala, lepas tu trus gado ngan membe. huu

nazrul - tu xrancak ar bro.. lembut sgt

sarah - keta tamia aku dh jahanam masuk longkang. sedih kot. aku mana kena dera. dikasari skit2 ja.. haha

sarah said...

kete tamia ak dlu mcm2...ak slalu men dgn abg ak.abg ak tlong pomen2 kn..engin n sparepart pnuh satu beg plastik.pstu lwn dgn kwn2 abg ak yg len...best.ko xreti men,dlm longkang pn ble lawan kot

yasir ismail said...

longkang tu basah la dik oi... tu y lingkup.

sarah said...

oh yeker abg oi..
ala kete tamia bkn dperbuat dr kertas
ahah dah r malas nk ckp psl tamia