Pages

Sunday, May 16, 2010

Gotong Royong Perdana rumah en.Ismail

Seberang Jaya, 16 May - disebabkan abg aku balik, so kat rumah ahli ada 4 org. short lagi 3, kak aku, abg ipar ngan baby. jadi mak aku telah melakukan rombakan secara besar-besaran utk mengerjakan rumah ini. habih kat blakang rumah y dipenuhi oleh pinggan mangkuk kuali suma ada. congkak pun ada, tetibe jd seram. penemuan paling mengejutkan adalah penemuan tulang prasejarah tingkatan 2, tulang tikuih. dasyat gak blakang rumah aku ni. semua bertungkus lumus menyiapkan tugasan. dgn harapan tghhari bleh dah rehat. letih gila babi pnya nak habaq. aku tugas plg sedikit dlm erti kata len bgun tidor lambat. haha. puas ati. kalo dak aku ja plg bnyak.. tp x habih lg ni, dlm rumah xstart lagi.. barang sesapa y nak membantu aku dlm aktiviti sebegini bleh la berbuat permohonan secara:
  1. telefon saya
  2. emailkan kpd saya *send kt gmail tau
  3. post permohonan anda dilaman facebook saya
  4. merujuk semula 3 perkara diatas

2 comments:

sarah said...

saya taknak wat permohonan bang
saya cuma nak cakap padan muka.
ahahahaa

tulang tikus tu ko frame
gantung kt dingding bilik.
mlm2 tgk psti syahdu.

yasir ismail said...

cis ko.. langsung x kesian ngan aku