Pages

Thursday, May 6, 2010

apsal org suka sgt tgok adamaya??

aku x paham ngan org skarang. tv3 pun satu.. asal la diorang suka sgt tyg drama petang2 dlm 6-7.30 cmtu. org skit duk post "sukenye adamaya".. lebih kurang cmtu. argh! aku x reti sgt nak belembut-lembut ni.. habih suma bdk2 jantan pun duk layan. org petang2 g la beriadah ka apa.. ni bising la bnyak bdk obesiti. aku duk round2 naik moto pusing taman dgn harapan dapat usha awek2 kat taman ni, haram tadak langsung. suma mesti duk tgok drama nya ni.. aku tau. mmg panas tul la... bleh sesapa terang dak kat aku apa y best nya adamaya ni? damn..
%^@$^!!!

8 comments:

Nazrul Montolivo said...

jgn salahkan adamaya.. haha.. taman hg tue aku rasa kurang semngt kejiranan kot.. dok terperap dlm umah x kuaq2..

Sesopie said...

Tak pun awek2 tu duk umah sebab tawu kaw jln2..Hahhaa

yasir ismail said...

tmn aku baguih kot.
aku duk pusing tiap petang. aku tgok y g ambik adik dr sekolah mak pak, y siram pokok bunga mak pak.. pelik aku. kalo g mall ada la duk jumpa awek2.. ish3. apa nak jadi la.

sarah said...

ko igt duk round moto tu bg ko kurus ker?bukan ko mengayuh pun time nek moto.bek duk umah tgk adamaya lg bgus.ahahahaha...padan muka xda awek ko nk usha ptg2.ahahaha

yasir ismail said...

aku nak kurus pa lagi.. aku x ckup kurus ka dimata ko.. aiya..
takpa, walopun takda awek nak usha ptg2 la ni.. spupu ko kan ade. hehe

sarah said...

siot jek nk rembat sepupu ak.ahahah
yer ko tu tlalu kurus,kesian ak tgk.
mcm xckup mkn.oh lupa ko mkn me sedap jek

yasir ismail said...

sarah, ko gurau kasar nampak. haha.. ala, aku rasa sepupu ko ngan aku sepadan la. haha

~~miss flora~~ said...

hahahah..besh la..klo sme laki kat dunia ni cam adam kan bagus..heher>>>