Pages

Thursday, May 20, 2010

DIRT

dalam keadaan bandwidth broadband y nyawa2 ikan, aku suruh membe aku downloadkan album Kids In Glass Houses - Dirt kat aku. ikutkan aku xrasa nak download, tp bila sebab satu lagu y bertajuk Undercover Lover, aku sruh gak membe aku download. pastu aku kasi la upah abc kat kedai mamak. pa y best nya tntg lagu ni, dia depa deat ngan my only cikaro = Frankie Sandford. owh baby~ btw, lagu Undercover Lover ni mmg best. unik. sebelom lagu ni ada gak singles y len cm Youngblood ngan Matters It All. Youngblood tu x best. satu lagi tu ok la gak.. band diorang ni patut bersyukur aku download dn iklankan skali. bkn senang. sabit korang ade feat ngan marka aku ja.. kalo dak, aku pun xnak. aku tau korg jenih x layan suma ni, takpa...
aku leh layan sorang2

2 comments:

sarah said...

best sgt ker lagu tu?

yasir ismail said...

huish.. best gila