Pages

Sunday, August 1, 2010

nasik kandaq


VANGGEY! VANGGEY! kalo mamak mesti diorang bnyak ckp cmni dekat pelanggan dgn bertujuan utk memikat hati pelanggan. vanggey tu pun masuk mari. kalo dua kali sebut jadi mari's. (mari-mari la..) sepanjang aku duk johor ni aku xjumpa lagi nasik kandar y terbaik. kalo nasik kandaq pun dh x jumpa, apatah lagi nak cr nasik ganja (y cm kat ipoh) kat sini. betuah nak ada.. dan aku mula xbetul kesan drpd lack of kandarness ni. gla tensen. rasa cm nak carut pun ada.. sini skudai @ jb ada gak mamak, tp takat mamak celup jela. xbest diorang masak. tp makan pagi kalo diorang wat leh tahan gak la.. ad skali aku g mamak makan mee goreng, ya Allah. xsedap langsung mee dia. nama kdai mamak tu xleh diceritakan. mostly mamak kat sini makanan diorang bnyak cm ikut makanan melayu. kdai mamak pun cm dh kdai melayu, cuma peniaga/pekerja ja y membezakan mereka. kari xpekat.. argh! pendek kata aku tertekan. dah la Pelita pun x bkak franchise diorang kat sini.. sini skit2 makanan ala2 western je bnyak. bosan la western. mamak gak dihati..

*sape2 bdk johor y tau tempat y sesuai ngan selera jin aku ni, tolong inform k

12 comments:

sarah said...

aku secara physicallynya anak johor sendiri tak suka makanan kat johor sebab tak best. Aku suruh ko try nasi lemak tu ko taknak.

yasir ismail said...

kau bwk n blanja la... please:D

sarah said...

xda xda..ak xda duit.
ko dh ada moto baru ni mst byk duit

yasir ismail said...

mana ad duit.. kau lokek ar sarah

cik shabah said...

watever pon,mambo is the besh,tol tak?hu3

yasir ismail said...

xbest.. manbo tade nasik kandar la bah

sarah said...

ye ye ak belanja la

yasir ismail said...

yeay! sarah d bomb! haha.. terbaik lah. so, bila kau nak balik?

sarah said...

minggu ni ak balik.
ofkoz..ak belanja ko bayar.
kehkehkeh

yasir ismail said...

cmtu la kau...

Syukri Hakimi said...

ayam penyet...!!!

yasir ismail said...

ayam penyet aku telan dah..