Pages

Sunday, August 22, 2010

awek, samsung & tayar

smalam g danga, membe aku nk g kdai maxis.. dlm kedai masix tu ade sorg promoter. masyaallah pnya la manis. tertarik la plak. kawan aku g sana kes nak bli handset. power gak la enset dia. kalah dah enset aku. for sure pnya... tp series awek tu lawa.. balik je dr danga tu tayar keta kwn aku pecah. pecah plak kul5.. memang meriah. kat jalan besar lak tu.. ngan tayar spare wana kuning, kecik.. mmg series nampak cm haram. haha. pastu bkak puasa luar. actually cerita ni bleh tulih ngan panjang n bergambar. tp kes aku sakit perut aku tulih skit2.. je. k, cabut dlu. dh emergency sgt ni.

*nak pakai data plan gak..

6 comments:

Khairiah Nazirah said...

Busyuk ah kau ni Yase~ XD

yasir ismail said...

asal lak?? haha. eh, kau lama er xkomen.

sarah said...

ada seorang lelaki yang kerja kat maxis tu handsome sangat. tinggi putih badan ala-ala atlit. umur sebaya ak.haha

ko ni keje nk beyak jek

yasir ismail said...

xnak.. laki aku xmau. aku nak gegirl

Khairiah Nazirah said...

Yase sudah tak gay? Syabas mera betey! inspektor sahab bombay polis station.

yasir ismail said...

aha.. aku gay lagi la, tp dh slow skit.. xaktif cm dlu sgt