Pages

Wednesday, July 28, 2010

Inside Of You


aku addicted giler babeng ngan lagu ni... by the maine n seriously best habish. lagu dia tema cm nak kate jiwang dak, aku pun x brapa paham. most kepada cm dia nk kpd seseorang tp xdpat. cm girl saje cm nak tgok laki tu berusaha nak kan dia, tp dlm hati dia mmg xnak dah kat mamat tu. y si laki lak buat segalanya n masih berharap dia akan dpt girl terbabit. kejam kan. ish3. truk.. aku bkn suka sebab jiwang atau apa, tp music y diorang mainkan itu sgt menarik. tp memandangkan o'callaghan dh x sesmart dlu, aku tetap x kesah cuz diorang mmg best. tp mamat tu still kacak lah sial.. i like~
The Maine - Inside Of You ni link lagu ni...


*masih mencari lagu2 y best. tp mana2 lagu x leh celen m.daud kilau. he's the number one

7 comments:

sarah said...

ko dgr la elton john
pure gay kot
gerenti xkecewa laaaaa

yasir ismail said...

demm! aku dh brenti dh dr jadi gay ni..

sarah said...

ala knp plak????

yasir ismail said...

kat sini bnyak pompuan. depa suma x bg aku jd gay dah.. jd, aku ngambil keputusan utk taubat nasuha.. haha. sempena ngan nisfu sya'ban skali tu y aku brenti

sarah said...

alhamdulillah...ak taw naluri sbnr ko lelakii tulen sbnrnye..wakakaka

gedik la ko yase

yasir ismail said...

haha.. aku gedik ka. aku rasa gedik tu takde, tp poyo ade la.. haha

sarah said...

ko yg ckp la.bkn ak la.