Pages

Wednesday, August 11, 2010

teres stimbot


smalam bersamaan dgn malam 1ramadhan, bkn 1malaysia beb. kami reramai telah g makan kat D'Teraace House y terletak di jalan nong chik. bleh tahan gak ar..
aku sampai sakit perut pagi. maybe sos chef delights tu la kot..
atas tu map dia. aku pun xtau cmne nak g sane. ade org bwk je..

ni gambar makanan sebelom kena ratah.. mula2 aku pun cm apa bnda ni. dah try bapak best.

ni apa y berlaku sejam suku after tu la.. seko2 kedarah kuat.

muka kebahagiaan. antara candidate y kedarah kuat gak 4 org ni. kira secret weapon la kalo bab2 makan buffet cmni.. hat tepi skali tu sebok gak nk mencelah. haish! bdk ni.....

kedai ni bayar dlm 18.90 sekepala. nak kata mahal tu leh tahan gak la, tp kita leh makan sepuas hati. air juga disediakan. ada 100plus, coke, f&n strawberri, oren ngan sarsi. aiskrim potong juga diberi free. kdai ni xleh makan x habis. mewajibkan pengunjung dia melantak serta mengelakkan pembaziran. kalo xhabis nanti ad servis charge. ok gak cmtu. aku suka. ngajar skit bebudak y suka membazir. takat tu aku nk crita, kalo nak test, leh g kesana.

kalo dak gambar ad bnyak. tp suma aku tgkp guna cam org. aku xdak cam. ingat nk bli satu. duit x cukup lagi. huhu..

*masih lagi x jumpa kedai jual nasik kandar y terbaik kat johor. xdapat nasik kandar, beriyani gam pun jadila....

4 comments:

cik shabah said...

makan tak ajak sabah woi!hu3

yasir ismail said...

xsempat la bah.. nanti sabah otw ja dh makan masa.. hehe

sarah said...

eh kt mana ni?

yasir ismail said...

kat jalan nong chik la.. nak menuju ke jb xsalah aku