Pages

Thursday, July 15, 2010

fye..


lama xupdate. entah la sebab pe aku dah jarang update. mungkin aku dh ketemu life aku balik. hmm.. entahla. td rabu ptg aku kena g fye. aku mmg suka melibatkan diri dgn org ramai. bajet leh la market2 skit. mungkin bleh kot.. ade explorace. lari sana, lari sini... letih y amat. huh.kenal bnyak org. aku suka wat cmtu. terutama perempuan. dah la aku duk kolej suma laki. oops, aku mintak maaf sebab dlu time aku reg masuk utm aku x post ape suma. so sori la...
tu jela kot nak stori. rindu lak membe 2 kt kl.. cuz diorang jela y selalu n bnyak memenuhkan ruangan comment kat blog ni.. cayalah korang kerana telah berjaya mnghidupkan blog aku. akhir kata, ga chow dlu..

*pic diatas adalah sebahagian drpd aktiviti explorace, lari beramai-ramai menuju checkpoint. lahabau checkpoint atas bukit. pancit aku...

7 comments:

sarah said...

ko bkn explorace sgt,ko usha ank dara org jek

Khairiah Nazirah said...

Ala, baru explorace atas bukit sikit dah pancit. Selalu kau kejar anak dara orang ok je aku tgk. Uhu~

yasir ismail said...

aha.. korang pnyai pendapat y sama.. cmni la membe aku. haha.. btw smalam leader kami seorang girl dr sarawak. stamina dia ya allah, lagi cergas dr aku

Khairiah Nazirah said...

Kau kan gay. Stamina mestilah rendah dari seorang wanita. Lagi2 dari Serawak, kau belum tgk stamina wanita dari Johor. Yay!

yasir ismail said...

haha.. johor? takyah. aku ade membe duk kt johor. takjauh mane pun. taman u je.. stamina xdak, hari2 tambah kalori je.. :p

sarah said...

amboi yase...pedas betul statement.
macam ada tuju kat seseorang jek...
beware

yasir ismail said...

haha.. eh sarah. x perasan lak.. gurau2 je.. kau jgn ambik hati. CHILL. hehe. :D