Pages

Sunday, June 13, 2010

my whole week

aku lama x update. mungkin kali ni aku masih tertekan aku wat keja x dapat papa.. tensen sial.
tp kali ni aku ade bnyak crita. tp aku pendek2 kan je..

June,6 - abg aku kawen. ahad. ujan. tp meriah

June,7 - aku g Penang ngan abg aku n kak ipar. cdg aku xnak ikut, disebabkan dia ckp nak blanja aku kasut futsal baru, aku follow je.

June,8 - aku xwat papa.. duk rumah ja. kemas skit2.

June,9 - kak aku balik KL dr bayan lepas dgn syakirah. flight delay sejam

June,10 - abg aku g pdg besar. dia belikan aku jersi. mentang2 la bdn aku kecik selalu, jersi pun x bnyak y aku muat pakai. last2 dia dapatkan aku jersi brasil away. cun gak

June,11 - ade futsal. mula2 men ngan bdk skolah tgktn2. bapak x mncabar. tetibe ada bdk bekas high school same umur ngan aku men ngan depa skali. dpt test kasut baru n men futsal. best! malam start world cup.

June,12 - abg aku balik KL. n aku menaip post ni..

*mari dengar The Saturdays

2 comments:

AzzreenKassim said...

YASE. mana hang. lama kot hang tak mngganggu malam malam aku dgn tohmahan hang di YM. HAHA

yasir ismail said...

yuyu.. aku sibuk skit. tahu hang rindu aku.. haha