Pages

Tuesday, June 15, 2010

bahayanya aku di mata seorang pemutsal

aku sekarang telah selalu bermain semenjak cuti. kalo time kat u tu lagi mmg la rajin. ada saja jemputan dr mana2 team. semenjak cuti, aku jarang dah. maklumla, u kita cuti awai. membe2 aku ramia y bdk poli ngan uitm. so lambat gila. bila depa dah cuti, nak men tu kena nunggu depa lak. sakit jiwa gak legutu. depa kadang2 x main pun. namun, nasib aku brubah start jumaat lepas. jemputan dr team y xnah dikenali hinggap di telefon bimbit aku y murah. tgh malam pun ajak, padahal game nya esok petang. msg pagi nanti x leh ka?? dgn smenjak guna kasut futsal y baru, aku rasa aku jadi lebih bahaya. asyik kena tackle ja.. defend pun x putus2 marking aku. macam la aku ni Drogba y sampai ampa nk jaga sungguh. tp kalo x jaga aku silap bnyak ar.. haha. bgitu la angkuh nya aku. skarang, aku da kenal bdk2 High School. depa selalu la contact2 aku ajak men. padahal sebelom ni aku xnah kenal. tp bagos gak depa ajak, at least aku jadi kerap bermain. dlm sminggu adala 3 kali depa ajak. mmg best. awek High School pun lawa2 gak. hehe.. depa men mesti bwk awek tukang sorak bg semangat. aku xtau nak bawak sapa. bwk comot la cmtu..

*comot adalah nama bg sebuah kucing

5 comments:

Khairiah Nazirah said...

Sekali sekala bawak mak kau. Tolong sorak. Yay!

yasir ismail said...

mak aku keja tiap kali time aku main..

Nazrul Montolivo said...

pehh yase.. maken hebat.. aku teringin nak bergandingan ngn player hebat mcm hg.. haha

sarah said...

sekarang kau dah mcm star la?
mcm beckham la?ahahaha

yasir ismail said...

nazrul - bleh2. aku pun la dah pakai gato hitam kuning. leh didapati di mana2 al-ikhsan terdekat. tu y wat aku rasa aku lebih hebat.

sarah - aku xnak umpama beckham. aku lebih kepada pemain2 y x ternama. k.soley ka, v.thirumurugan ka.. lagi best