Pages

Sunday, March 28, 2010

membuta di petang hari

aku la ni ada satu habit.. keja nak tidoq ja petang2.. xtau pasaipa. ni rasa gara2 rumate aku telah meninggalkan aku keseorangan la ni. sejak dia cabut la aku jd cmni. ada dia dlu ok la gak, dtg la makhluk bdk2 awam lain time maghrib nanti. ni tidoq petang ja, bgun dah isyak. pastu mulalah rasa baloq nak qada maghrib.. nak xnak kena la wat gak. dh x ikhlas semayang. dlu petang2 ada gak bdk2 men futsal kat bwh. la haram tadak dah. p bilik bdk len sama gak, membuta gak petang2.. apa nak jd.. org kata tidoq petang bleh mengurangkan peratus minda, aku x reti nk terang haih! lebih kurang cm jd gila gakla.. bgun2 ja ingat dah pagi. tgok jam kul 9. padahal baru kul 9pm.. huh.. mintak2 leh kurang dh pas ni..

2 comments:

Nazrul Montolivo said...

budak2 la nie.. dah xkenal maghrib.. dah xkenal subuh.. astaga..

yasir ismail said...

haha.. aku bnyak kali kowt termiss. maklumla, bnda marka pown tadak. nak wat cmna. kalo ada leh gak nak suh tolong calling2 kejut..
btw, thanks 4 becoming my 2nd follower. aku blom lagi nak mengiklankan.. biaq dh penuh post aku letak baru ingat nak iklan..
syukran!syukran!